daihamidah Da'i HAMIDAH 1667405963

Pandanglah dengan RAHMAH, ubahlah dengan BERHIKMAH. Twitter: Da'i HAMIDAH FB page:Da'i HAMIDAH 013-2484178 (Puan Ainul) ainulamina@gmail.com


ig daihamidah instagram

♡ 283✍2 Kwn2 yg sgt comel . _____ wlaupun ntah apa ja yg nmpak malam2 ni😏

ig daihamidah instagram

♡ 2045✍3 malam2 ni nk mlawat kawan2 saya lah hehe.

ig daihamidah instagram

♡ 1712✍8 kampung yang indah dan permai😋

ig daihamidah instagram

♡ 1708✍4 Bila ada matlamat,in sya Allah kita akan kuat.

ig daihamidah instagram

♡ 1110✍2 . Now at Putrajaya. Attending talk from the International speakers on The Second Kuala Lumpur International Kalam Symposium. "Kalam's Engagement with Postmodern Challenges"

ig daihamidah instagram

♡ 392✍1 Bila kerja non stop. Otak dah gatal dan masa pun terlalu cemburu😞. _____ 1pagi Okeh,lagi sikit lagi💪🏻

ig daihamidah instagram

♡ 268✍0 In sya Allah 24/3/2017 ,jam 4petang Jumaat ini di Bertam,Kepala Batas,Pulau Pinang.

ig daihamidah instagram

♡ 2160✍26 Ya Allah 😢. ________ Sembuhkanlah anak soleh ini. Adik Syahid yang bijak,Allah sayang adik.Semoga kak Asiah & abang Bazli tabah dan kuat menghadapi ujian ini.Sama2 kita berdoa agar dipermudahkan segala urusan dan adik Syahid kembali sihat. اللهم آمين.

ig daihamidah instagram

♡ 821✍1 Alhamdulillah selesai hari ni.Terima kasih semua.Sempoi habis,terbaik 👍🏻👍🏻👍🏻😍

ig daihamidah instagram

♡ 1307✍3 Bersama orang2 hebat👍🏻👍🏻👍🏻. Makeup : @qdcreation Stylist : @heyyzulkhairul @amranhairul . Tudung : @iehaarshad

ig daihamidah instagram

♡ 769✍3 Masih di sini💪🏻 Last shoot 🎥 Makeup : @qdcreation Stylist : @heyyzulkhairul @amranhairul . Tudung : @iehaarshad __________ . #DaiHamidah🎥 #daihamidahatwort

ig daihamidah instagram

♡ 1313✍1 On set now!🎥 __________ . 📷✨ : AINUL #DaiHamidah🎥 #daihamidahatwort

ig daihamidah instagram

♡ 2987✍6 Alhamdulillah rezeki dapat jumpa Prof Madya Dr Syarifah Hayati.Ini antara penceramah yang saya kagumi subhnaAllah,pernah berforum dengan beliau,sangat penyayang orangnya,lemah lembut .Saya kagum dengan peribadi dan ilmu beliau Ma sya Allah👍🏻.Semoga Allah memberkati ustazah sekeluarga,moga saya juga dapat mencontohi ustazah in sya Allah.

ig daihamidah instagram

♡ 738✍4 Laksa oh laksa😋

ig daihamidah instagram

♡ 2892✍17 Akan ada pelangi yang indah selepas langit gelap dan bumi basah 🌈 ____________ Bila diminta utk tidak senyum , ini perkara paling susah 😄. #DaiHamidah🎥 #photoshoot

ig daihamidah instagram

♡ 579✍6 Bismillah. @hijab_hamidah

ig daihamidah instagram

♡ 3007✍24 Hanya dengan IKHLAS. Segalanya menjadi Indah💘. Terima kasih sahabat😍 _____ Habis kelas pekena coq pisang ayaq nyoq terus segaq😎. #kamijagahampahampajagakami🎈

ig daihamidah instagram

♡ 1171✍37 Ujian paling besar bila kena belajar waktu tengah hari petang laguni,tetiba otak pikir sungai la itu la ini la😁 _________ Sapa ada tips nak bagi tak ngantok dalam kelas ?mohon habaq😄

ig daihamidah instagram

♡ 3070✍13 Raya nanti nun tapi semangat sembang pasal baju raya😄. Alhamdulillah selesai. . terima kasih puan ,tak sabar cek nak tengok hasilnya nanti😍.Semoga Allah permudahkan segalanya. #DaiHamidah #bajuraya #programraya🎥

ig daihamidah instagram

♡ 2819✍29 Walaupun masa ni hanya fikir makan ja keja,tapi bila tengok gambar dlu2 rasa rindu sangat2 kt kawan2 lama.Rindu sangat☺️ . Nk cari kawan lama saya ,no dh hilang😓

ig daihamidah instagram

♡ 1158✍6 Rezeki kita ditetapkan oleh Allah sejak azali lagi.Walaupun begitu kita hendaklah berusaha kerana kita tidak tahu rezeki kita di mana, dan akhirnya hendaklah kita berserah kepada Allah. ________ مَنْ جَدَّ وَجَدَ " Siapa yang berusaha, maka dia akan dapat 💪🏻" #daihamidah📖 #MetroAhad #WasilahHamidah

ig daihamidah instagram

♡ 2997✍5 " sahabat adalah orang yang paling bahagia saat melihat temannya berjaya, manakala merasa sedih saat melihat temannya berduka" ________ Berkasih sayang kunci kebahgiaan✌🏻️ Bukan senang nk jumpa sahabat comel camni😄.

ig daihamidah instagram

♡ 461✍0 setiap pekerjaan itu jika niat ibadah maka akan jadi ibadah. Tambah2 lagi di tempat kerja pun ada taman syurga ( majlis ilmu )Semoga lebih barokah✨. _________ Terima kasih Kakak abang ustaz ustazah tuan puan😍 #Great eastern Takaful

ig daihamidah instagram

♡ 1524✍1 Terima kasih pihak Great eastern Takaful sudi jemput,ceramah tengah hari pun depa bahagia ja muka😄,haibat👍🏻👍🏻👍🏻.Semoga bermanfaat perkongsian tadi,moga2 Allah berkati & rahmati kita semua. Tarima kasih🌹

ig daihamidah instagram

♡ 1153✍10 Anneyeong ✌🏻️✌🏻 . "Friendship isn't a big thing. It's a million little things". 😋

ig daihamidah instagram

♡ 1666✍11 Saya teringat lagi ketika itu sampai ja di bumi malaysia terus daftar masuk usim,saya rasakan betul2 masa itu terlebih emas,capek gimana pun belajar tetap harus belajar😄. . Ok dah ubah ayat sndiri 🙇🏼 Malasnya nak taip hehe ________ Terima kasih Berita Harian & majalah Dhiya. #daihamidah🎥 #MajalahDhiya #BeritaHarian

ig daihamidah instagram

♡ 1309✍2 Istiqomah itu lebih baik dari seribu karomah.Allah menjamin akan membantu mereka yang yakin di jalan Allah.Hidup dengan bertujuan untuk meraih redho Allah dan berusaha untuk memperbaiki diri dan istiqomah.Golongan inilah yang Allah akan jaga dan in sya Allah mereka akan mendapat keberkatan dan rahmat dari Allah. #daihamidah📖 #METROahad #wasilahHamidah

ig daihamidah instagram

♡ 4956✍15 Rindu😔

ig daihamidah instagram

♡ 2600✍5 Alhamdulillah selesai meeting utk next projek in sya Allah.Semoga segala urusan dipermudahkan✌🏻️.

ig daihamidah instagram

♡ 1130✍5 Ya Allah ampunilah dosa dosa kami. #MetroAhad #wasilahHamidah

ig daihamidah instagram

♡ 3314✍13 Syukur hari ni blh rehat😄

ig daihamidah instagram

♡ 2103✍13 بسم الله الرحمن الرحيم Alhamdulillah. ____________ Ya Allah, . Siapa pun dia,kau rahmatilah dia. Barokah hidupnya,moga dia bahagia di syurgamu nanti. #28/2/2017 #Selasa #12.20pagi

ig daihamidah instagram

♡ 479✍4 [ REFLEKSI DIRI PENGGERAK DAKWAH ] Assalamualaikum sahabat Da'i. Alhamdulillah ujibakat Da'i kembali lagi untuk musim ke-5. Adakah anda pendakwah muda yang kami cari? Ayuh sama-sama menyemarakkan dunia dakwah tanah air. Selamat mancuba! 💚 #DaiTV3

ig daihamidah instagram

♡ 978✍3 In sya Allah malam ni lepas maghrib. Surau Desaria,Nilai.

ig daihamidah instagram

♡ 905✍13 Terima kasih kepada pihak penganjur yang sudi jemput dan tahniah buat adik2 yang semangat haibat👍🏻,in sya Allah jumpa lagi nanti✌🏻️,sayang hampa semua😍😍😍 #Muar,JOHOR

ig daihamidah instagram

♡ 1000✍1 Semangat betoi depa😍 __________ Tarima ksih adik bagi gmbar🌹 #SMK ( p) sultan Abu Bakar,Muar Johor

ig daihamidah instagram

♡ 1451✍7 Program 3 🙇🏼 ________ Sambutan maulidunNabi s.a.w Di SMK PEREMPUAN SULTAN ABU BAKAR , MUAR Tema : Ukhwah Islamiah Asas Penyatuan Ummah ______ . 📷✨ : AINUL . #daihamidah #maulidnabi #pandanglahdenganrahmahubahlahdenganberkhidmah

ig daihamidah instagram

♡ 1198✍5 Program 2 🙇🏼 ________ Sambutan maulidunNabi s.a.w Di SMK BANDAR MAHARANI , MUAR Tema : Ukhwah Islamiah Asas Penyatuan Ummah ______ . 📷✨ : AINUL . #daihamidah #maulidnabi #pandanglahdenganrahmahubahlahdenganberkhidmah

ig daihamidah instagram

♡ 741✍3 Program 1 🙇🏼 ______ Sambutan maulidunNabi s.a.w Di SMK TUN DR.ISMAIL , MUAR Tema : Ukhwah Islamiah Asas Penyatuan Ummah _______ . 📷✨ : AINUL . #daihamidah #maulidnabi #pandanglahdenganrahmahubahlahdenganberkhidmah

ig daihamidah instagram

♡ 1395✍8 Terima kasih sudi jemput.SubhanaAllah ukhuwah kerana Allah itu indah,moga dapat jumpa lagi usrah fitrah usrah suci😍.Terima kasih tuan @afdlinshaukiofficial sebagai tuan rumah utk program malam ni,semoga Allah murahkan rezeki & permudahkan segala urusan.Semoga Allah berkati kita semua. #usrahsuci #usrahfitrah #loveourlife


Popular Now

ig nachocholnew instagram

♡ 1 ✍ 0 Hoy desfile de modas a beneficio de la fundación CUIDANDO un ANGELITO 👼🏻por ahí estaremos chocholeando @rosarin_sousa @brendarout @eldictamen @nachocholnew

ig kupit_prodat instagram

♡ 70 ✍ 0 Новый кошелек Gucci 21*12см, Цена 21.000₽ +7-938-308-88-89

ig mytrendytrips instagram

♡ 80 ✍ 0 Nice work!!! @leventerdening 🍎

ig kupit_prodat instagram

♡ 63 ✍ 0 85 Новое большое портмоне Gucci 24*12 см, Цена 26.000₽ +7-938-308-88-89

ig lalit.prabhakar instagram

♡ 1015 ✍ 8 All set...

ig 4asem instagram

♡ 27 ✍ 0 ' شمسٌ سَتُبدي حُبّنا لَو أَشْرقت ⛅️ فالبَدرُ لَولا الشّمسِ أَصبحَ كالثّرَى 🍂 '

ig a7bbtk_official instagram

♡ 299 ✍ 5 ذنبك انك جميلة 💜 #سامو الإعلانات التجارية المدفوعة دايركت 📥 🔹 🔹 ملاحظة :🚨❌🛇 حسااب غلاتي (@ghlate_official ) للبيع بسسعر مناسب يلي معني دايركت📥💵

ig kupit_prodat instagram

♡ 72 ✍ 0 К768, Новая малышка кроссбоди Dolce&Gabbana 16*13*9 см; Цена 29.000₽ +7-938-308-88-89

ig suryacustodia instagram

♡ 9 ✍ 0 Conjunto:49,90

ig nachocholnew instagram

♡ 2 ✍ 0 La corte real 👑 del @carnavalveracruz 2017 encabezada por @rossanaortegac realizando colecta De la Cruz roja delegación veracruz enhorabuena @grancafedelportal @marioshowtime @veracruzmpio @eldictamen @tinoacostaprom @dmartinlois @rosarin_sousa felicidades por la excelente labor

ig balcinist instagram

♡ 873 ✍ 3 Çıkıyorum herkezı öpüyorum iyi geceler

ig  instagram

♡ 115 ✍ 4 مديتيريان بيتزا عالعشا؟👌🏻😍 #الخبر #الدمام #الجبيل #مطاعم #بيت_مسك #الظهران

ig istanbulamentem instagram

♡ 553 ✍ 5 Bugünün en güzel saatlerinden..🌅 #istanbulamentem #springtimeist

ig kupit_prodat instagram

♡ 76 ✍ 0 К768, Christian Dior новые размер 38 размер в размер Цена 16.000₽ +7-938-308-88-89

ig kupit_prodat instagram

♡ 86 ✍ 0 К683, Chanel Состояние отличное Карта и пыльник 115.000₽ +7-938-308-88-89

ig balcinist instagram

♡ 387 ✍ 10 Bu kız da hepimiz gibi çok istiyor inşallah yarabbi yüzümüze güler zamanla

ig periodicoeldia instagram

♡ 1 ✍ 0 Cinco razones para perdonar una infidelidad Hay personas que cuando sufren una infidelidad por parte de sus parejas pueden sentirse tremendamente engañadas, tanto, que les cuesta perdonar lo que ha ocurrido y que sean capaces de olvidar todo lo que se ha construido en pareja sólo por un engaño. Lea completo en nuestro portal www.eldia.com.do

ig somizi instagram

♡ 2191 ✍ 35 Som-som kitchen.