GalaSYTD2My


ig  instagram

KESAN POSITIF SELEPAS MENGGUNAKAN IVMIST... . . Hidung dah tak gatal, dan kulit muka makin ok. Sapu setiap malam sebelum tidur, dan InshaAllah gatal2 muka akibat resdung akan beransur hilang. . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 14 ♡ 0 ✍ July 17

ig  instagram

Nak tak saya bagitahu satu rahsia??? Yang kalau org tahu..mesti dia nak hebah satu dunia 😉 . . Kalau taknak tahu, JANGAN KLIK!!! . . . . . . Ni...ada satu penawar utk hampir semua masalah sakit luaran terutamanya sape2 yg ada masalah resdung. Mujarab beb! Guna dulu baru tahu.. Kalau stress, sakit kepala ke...sesuai sangatla guna. Takyah telan panadol bagai. . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #semusimrindu 18 ♡ 0 ✍ July 16

ig  instagram

Nak tak saya bagitahu satu rahsia??? Yang kalau org tahu..mesti dia nak hebah satu dunia 😉 . . Kalau taknak tahu, JANGAN KLIK!!! . . . . . . Ni...ada satu penawar utk hampir semua masalah sakit luaran terutamanya sape2 yg ada masalah resdung. Mujarab beb! Guna dulu baru tahu.. Kalau stress, sakit kepala ke...sesuai sangatla guna. Takyah telan panadol bagai. . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #semusimrindu 27 ♡ 0 ✍ July 14

ig  instagram

Meh akak2 abang2 adik2 yg ada masalah kat bawah ni: . . . 🍀 resdung 🍀sakit kepala 🍀migrain 🍀gout 🍀gastrik 🍀sakit gigi 🍀mual ibu mengandung 🍀stress 🍀pening kepala 🍀luka kecil 🍀sakit perut 🍀senggugut 🍀kejang kaki 🍀jerawat . . Dan banyak lagi... . . . . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #semusimrindu #ohmypondok 17 ♡ 0 ✍ July 13

ig  instagram

🌸 First Aid Kit Raya 🌸 . . . IVMIST AROMATIC NANO OIL 🌿🌿🌿 Kelebihan Ivmist sudah diakui ramai utk melegakan: 😊👍 . . ✔Resdung ✔Migrain ✔Sakit Kepala ✔Stress ✔Senggugut ✔Jerawat ✔Selesema ✔Sakit gigi ✔Sakit Mata ✔Sakit Pinggang ✔Gout ✔Kuku Cekam ✔Pelbagai guna . . Nak share pengalaman? Nak try sendiri? 😊 . . Whatsapp ke 013-3379291 . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 37 ♡ 3 ✍ June 14

ig  instagram

Akak ni buat eksperimen kat suaminya. Iya, suaminya alami gatal2 di bahagian belakang badan, bila dispray ivmist...alhamdulillah, berkesan! . . . Dapatkan sekarang dengan harga PROMOSI 😉😉😉 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 #fashionvalet 18 ♡ 2 ✍ June 4

ig  instagram

Baunya pun dah menenangkan..Bila diguna,boleh menghilangkan migrain dan gatal2 hidung. Mujarab kan? . . . Mestilah, ni kan minyak aromaterapi 😍 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 #duckhunting 19 ♡ 0 ✍ June 3

ig  instagram

Kadang, bila gastrik menyerang. Apa je keje tak boleh buat kan. Duk tahan je sakit tu... . . InshaAllah, dengan semburan IVmist ke bahagian dada, dan urutan ringan. Boleh hilangkan pedih ulu hati. Jadi, takyah risau dah kalau nak puasa tu... . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . * Harga promosi menanti anda 😍😍😍 . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 17 ♡ 0 ✍ May 29

ig  instagram

Bila takut nak makan ubat gastrik, sudah pasti IVMIST lah penyelesaiannya. . . Untuk digunakan di saat-saat kecemasan anda 😉 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 6 ♡ 0 ✍ May 29

ig  instagram

Tersengguk-sengguk je baca Quran pagi2 kan...mcm ada batu 10 tan kat kelopak mata 😄😄😄 . . Ada #ivmist senang je, spray kat tapak tangan dan calit2 kat ats kening,belakang leher. Urut2 kejap. Pastu rasa fresh je, xde lah mata tu asyik nak tertutup je 💃💃💃 . . Heheh... . . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 37 ♡ 0 ✍ May 29


You May Also Like

ig alnafoora__fashion instagram

#🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 55 ♡ 10 ✍

ig apcamplife instagram

😎😎Where's your sanctuary?👌👌 Source@byron 43 ♡ 0 ✍

ig airfighters instagram

İyi geceler✨ Good night 🌙 #airfighters #airfighters2017 #airfightersgoodnights #İstikbalGöklerdedir #FutureIsInTheSkies #airfightersISC 179 ♡ 1 ✍

ig hot1015 instagram

Thx to our buddies at Def Jam @dannyontheradio is handing out iPad Mini's ALL WEEK! Grab yours starting at 7p! 3 ♡ 0 ✍

ig grrina instagram

15 ♡ 0 ✍

ig chapolinoficial instagram

sim 26597 ♡ 369 ✍

ig karma.rx instagram

#seriously 😂 348 ♡ 35 ✍

ig hastpekirna_barane instagram

. . ✌🏻 577 ♡ 54 ✍

ig nurtilek_asaba instagram

Я Алла достығымызды айырмашы!!!!бір адам маған еліктеп өзінше қызыл киім киіп келген😜🙈 44 ♡ 0 ✍

ig alnafoora__fashion instagram

#السعر((65)؛؛؛؛؛؛؛؛؛ الف💔🌹💔 #لايوجد_حجز:::🍂🍃 #الكميه_محدوده....💔🚶🚶💔 #لايوجد_خدمه_توصيل☘️🍂🍃 #العراق_البصره_الجزائر_مجاور_مرطبات_ابو_شعير💔🔥💔 #اوقات_الدوام_من2ظهراً_الى11_ليلاً🌹 22 ♡ 0 ✍

ig alnafoora__fashion instagram

#السعر((65)؛؛؛؛؛؛؛؛؛ الف💔🌹💔 #لايوجد_حجز:::🍂🍃 #الكميه_محدوده....💔🚶🚶💔 #لايوجد_خدمه_توصيل☘️🍂🍃 #العراق_البصره_الجزائر_مجاور_مرطبات_ابو_شعير💔🔥💔 #اوقات_الدوام_من2ظهراً_الى11_ليلاً🌹 31 ♡ 0 ✍

ig alnafoora__fashion instagram

#السعر((65)؛؛؛؛؛؛؛؛؛ الف💔🌹💔 #لايوجد_حجز:::🍂🍃 #الكميه_محدوده....💔🚶🚶💔 #لايوجد_خدمه_توصيل☘️🍂🍃 #العراق_البصره_الجزائر_مجاور_مرطبات_ابو_شعير💔🔥💔 #اوقات_الدوام_من2ظهراً_الى11_ليلاً🌹 48 ♡ 1 ✍

ig alnafoora__fashion instagram

#السعر((65)؛؛؛؛؛؛؛؛؛ الف💔🌹💔 #لايوجد_حجز:::🍂🍃 #الكميه_محدوده....💔🚶🚶💔 #لايوجد_خدمه_توصيل☘️🍂🍃 #العراق_البصره_الجزائر_مجاور_مرطبات_ابو_شعير💔🔥💔 #اوقات_الدوام_من2ظهراً_الى11_ليلاً🌹 27 ♡ 0 ✍

ig alnafoora__fashion instagram

#السعر((65)؛؛؛؛؛؛؛؛؛ الف💔🌹💔 #لايوجد_حجز:::🍂🍃 #الكميه_محدوده....💔🚶🚶💔 #لايوجد_خدمه_توصيل☘️🍂🍃 #العراق_البصره_الجزائر_مجاور_مرطبات_ابو_شعير💔🔥💔 #اوقات_الدوام_من2ظهراً_الى11_ليلاً🌹 28 ♡ 0 ✍

ig alnafoora__fashion instagram

#السعر((65)؛؛؛؛؛؛؛؛؛ الف💔🌹💔 #لايوجد_حجز:::🍂🍃 #الكميه_محدوده....💔🚶🚶💔 #لايوجد_خدمه_توصيل☘️🍂🍃 #العراق_البصره_الجزائر_مجاور_مرطبات_ابو_شعير💔🔥💔 #اوقات_الدوام_من2ظهراً_الى11_ليلاً🌹 35 ♡ 0 ✍