GalaSYTD2My


ig  instagram

🌸 First Aid Kit Raya 🌸 . . . IVMIST AROMATIC NANO OIL 🌿🌿🌿 Kelebihan Ivmist sudah diakui ramai utk melegakan: 😊👍 . . ✔Resdung ✔Migrain ✔Sakit Kepala ✔Stress ✔Senggugut ✔Jerawat ✔Selesema ✔Sakit gigi ✔Sakit Mata ✔Sakit Pinggang ✔Gout ✔Kuku Cekam ✔Pelbagai guna . . Nak share pengalaman? Nak try sendiri? 😊 . . Whatsapp ke 013-3379291 . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 36 ♡ 3 ✍ June 14

ig  instagram

Akak ni buat eksperimen kat suaminya. Iya, suaminya alami gatal2 di bahagian belakang badan, bila dispray ivmist...alhamdulillah, berkesan! . . . Dapatkan sekarang dengan harga PROMOSI 😉😉😉 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 #fashionvalet 18 ♡ 2 ✍ June 4

ig  instagram

Baunya pun dah menenangkan..Bila diguna,boleh menghilangkan migrain dan gatal2 hidung. Mujarab kan? . . . Mestilah, ni kan minyak aromaterapi 😍 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 #duckhunting 19 ♡ 0 ✍ June 3

ig  instagram

Kadang, bila gastrik menyerang. Apa je keje tak boleh buat kan. Duk tahan je sakit tu... . . InshaAllah, dengan semburan IVmist ke bahagian dada, dan urutan ringan. Boleh hilangkan pedih ulu hati. Jadi, takyah risau dah kalau nak puasa tu... . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . * Harga promosi menanti anda 😍😍😍 . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 17 ♡ 0 ✍ May 29

ig  instagram

Bila takut nak makan ubat gastrik, sudah pasti IVMIST lah penyelesaiannya. . . Untuk digunakan di saat-saat kecemasan anda 😉 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 6 ♡ 0 ✍ May 29

ig  instagram

Tersengguk-sengguk je baca Quran pagi2 kan...mcm ada batu 10 tan kat kelopak mata 😄😄😄 . . Ada #ivmist senang je, spray kat tapak tangan dan calit2 kat ats kening,belakang leher. Urut2 kejap. Pastu rasa fresh je, xde lah mata tu asyik nak tertutup je 💃💃💃 . . Heheh... . . . . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 37 ♡ 0 ✍ May 29

ig  instagram

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 *SAYA ADA MASALAH GASTRIK* . . Risau di bulan ramadhan ni sebab anda ada masalah gastrik? Gunalah IVMIST bila rasa pedih hulu hati.. sakit perut.. . . Cara2 guna IVMist untuk GASTRIK: 1. Sembur IVMIST pada tapak tangan 2. Gosok pada kawasan yang sakit, bhg ulu hati.. 3. Urut perut dari arah pinggang ke pusat dan keliling perut ikut arah lawan jam. . . Insya allah masalah gastrik dan pedih ulu hati akan lega selepas seketika. . . Anda boleh teruskan berpuasa tanpa bergantung kepada ubat ataupun meninggalkan puasa. InshaAllah... . . Ingin cuba? Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 8 ♡ 0 ✍ May 28

ig  instagram

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 *SAYA ADA MASALAH GASTRIK* . . Risau di bulan ramadhan ni sebab anda ada masalah gastrik? Gunalah IVMIST bila rasa pedih hulu hati.. sakit perut.. . . Cara2 guna IVMist untuk GASTRIK: 1. Sembur IVMIST pada tapak tangan 2. Gosok pada kawasan yang sakit, bhg ulu hati.. 3. Urut perut dari arah pinggang ke pusat dan keliling perut ikut arah lawan jam. . . Insya allah masalah gastrik dan pedih ulu hati akan lega selepas seketika. . . Anda boleh teruskan berpuasa tanpa bergantung kepada ubat ataupun meninggalkan puasa. InshaAllah... . . Ingin cuba? Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 15 ♡ 0 ✍ May 27

ig  instagram

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 *SAYA ADA MASALAH GASTRIK* . . Risau di bulan ramadhan ni sebab anda ada masalah gastrik? Gunalah IVMIST bila rasa pedih hulu hati.. sakit perut.. . . Cara2 guna IVMist untuk GASTRIK: 1. Sembur IVMIST pada tapak tangan 2. Gosok pada kawasan yang sakit, bhg ulu hati.. 3. Urut perut dari arah pinggang ke pusat dan keliling perut ikut arah lawan jam. . . Insya allah masalah gastrik dan pedih ulu hati akan lega selepas seketika. . . Anda boleh teruskan berpuasa tanpa bergantung kepada ubat ataupun meninggalkan puasa. InshaAllah... . . Ingin cuba? Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 21 ♡ 0 ✍ May 27

ig  instagram

"IV SOAP ------- 💡IVSOAP NI UNTUK APA: ✅Melembap ✅Mencerahkan kulit ✅Anti jerawat, jeragat ✅ Juga bagus untuk merawat kelemumur . Antara bahan-bahan IVSOAP: 🌻Kayu manis 🌻Bawang 🌻Sengkuang Manfaat Bawang Merah Untuk Kecantikan ----------------------------------- Manfaat dari bawang merah memang sangat banyakkk, selain untuk kesihatan, bawang merah juga bermanfaat dalam hal kecantikan. . Berikut adalah Manfaat Bawang Merah Untuk Kecantikan secara alami dan bebas kesan sampingan: . 🌟Mencegah penuaan dini. Zat antioksidan dalam bawang merah mampu melawan efek buruk dari sinar UV pada kulit . 🌟Mencegah dan mengobati jerawat, karena bawang merah memiliki kandungan anti bakteri dan anti peradangan, bawang merah dapat membantu menghentikan jerawat dan membantu menghilangkan bekas jerawat . 🌟Mencerahkan wajah. Senyawa flavonoid yang terkandung dalam bawang merah memelihara kecantikan kulit dan vitamin C-nya mencerahkan warna kulit . 🌟Mengatasi flek hitam. Manfaat bawang merah untuk wajah selain untuk mencerahkan juga dapat mengobati flek hitam dan pigmentasi di kulit wajah. . NAK TAU LEBIH LANJUT PASAL IVSOAP? Whtsapps 📲 013-3379291 . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 15 ♡ 0 ✍ May 24

ig  instagram

Nak tak guna sabun yang mampu mengecutkan #Jerawat anda sambil memudarkan #Jeragat dimuka? Hanya dengan penggunaan 2-3 kali sehari, anda akan dapat rasakan kelainan dan kesan #IVSoap . . Untuk masalah jerawat apa yang saya buat: ▫ Cuci muka dengan Iv soap ▫ Lap muka kering dengan kain bersih ▫ Spray 2x Iv Mist dekat tapak tangan ▫ Kemuduan calit² dan sapu kat muka ▫ 3x sehari ▫ Kalau nak berbedak bermakeup, lepas sapu, biar dlm 5 minit baru make up . . **Elakkan dari memicit jerawat yang masak ranum . . Alhamdullilah cepat kecut & hilang parut jerawat. Kalau tak dipicit lagi cepat ilang parut. ➡Bukan itu sahaja, Bayi dan kanak-kanak pun boleh menggunakannya utk melegakan ruam lampin, ruam susu, chicken pox, hfmd dsbnya ➡Ingin dapatkan IVSoap pada harga yang lebih jimat? . . . Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 15 ♡ 0 ✍ May 24

ig  instagram

JERAWAT KECUT DALAM MASA 3 HARI PENGGUNAAN... Woowwwww! . . . Alhamdulillah, feedback positif selepas menggunakan IVsoap. . . Ada sesiapa nak cuba? Sabun tahan sehingga 2 bulan penggunaan. . . Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 12 ♡ 0 ✍ May 24

ig  instagram

SUAMI JADI MANGSA EKSPERIMEN SI ISTERI 😁 . . . Alhamdulillah, isteri berpuas hati selepas menggunakan IVmist di kepala dan belakang badan suami. Ternyata mujarab! 😉 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #gemagegarvaganza #tontonmacamvip 16 ♡ 1 ✍ May 22

ig  instagram

KESAN POSITIF SELEPAS MENGGUNAKAN IVMIST... . . Hidung dah tak gatal, dan kulit muka makin ok. Sapu setiap malam sebelum tidur, dan InshaAllah gatal2 muka akibat resdung akan beransur hilang. . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 10 ♡ 0 ✍ May 21


You May Also Like

ig intanhanifiah instagram

Salam kosong 0-0 #inikanraya #primadonafrom @helaianbyth 1139 ♡ 23 ✍ January 1

ig montenegroeraman instagram

@cassialinhares ❤️ 3 ♡ 0 ✍ January 1

ig safakgiyim instagram

Pantolon 🤡 Tek renk📍 69.90₺ Sipariş için WhatsApp Numaralarımız '05417231173 - 05300940301-05068613438🌺🌺 739 ♡ 3 ✍ January 1

ig montenegroeraman instagram

Suely Franco ❤️ 3 ♡ 0 ✍ January 1

ig montenegroeraman instagram

@pvsouza1 ❤️ #extra 19 ♡ 0 ✍ January 1

ig alyonaalexeevna instagram

Срочно! Срочно! Внимание! Внимание! Успевайте на авторский курс @vasiliev_dmitry_stylist по визажу. Будете или визажистом, или себе визажистом, что очень здорово помогает в жизни на самом деле. Я люблю ходить к мастерам своего дела, но и сама в принципе умею, поэтому всегда спокойна за свою внешность, всегда 😌👌 Ну всё, звоните 😉👆 47 ♡ 0 ✍ January 1

ig amytaylorcollection instagram

Simplicity..... The ultimate sophistication💫 - Chantelle & Michael - their magical day ✨ - Chantelle wearing the Sarah Bride 👰 #amytaylorcollection #designer #bridal #couture #allaboutthatgoldtag ✨ - www.amytaylorcollection.com.au 📸 @citigraphica 30 ♡ 2 ✍ January 1

ig 78.studio instagram

〰High Quality TPU soft case 〰Made to order (5 days) 〰iPhone / iPod / iPad / Samsung / Oppo / Vivo / Huaweii / LG / Sony / Htc / Lenovo / Asus 〰Worldwide Shipping 〰line id : @78studio or direct message 〰E-mail: 78studio.official@gmail.com . #phonecase #worldwideshipping #worldwide #iphone #ipod #samsung #oppo #vivo #huaweii #sony #asus #LG #screencase #case 21 ♡ 0 ✍ January 1

ig nausosisa instagram

Te preocupas por el laboratorio equivocado... este es el que te debe ocupar. #bacteriología #armabacteriológica #peligro #sosvenezuela #laboratorio 4 ♡ 1 ✍ January 1

ig gasperandsons instagram

Had some fun with the crew this past Sunday at Burney Falls. #family #myboys 21 ♡ 0 ✍ January 1

ig suattiworld instagram

The dress 📸🔝💛 Vestido Lola 38 euros ✖️SHOP ON LINE ✖️👇🏻 www.suatti.es #suatti #suatiworld #loveit #loveit #mustard #marbella #madrid #barcelona #ibiza #london #longdress #polkadots #polkadot #happy #happiness 251 ♡ 10 ✍ January 1

ig vipado instagram

👉 @guiilherme_pacheco 😍📸 @laercioluz #bomdia #vipados #instavipado 125 ♡ 1 ✍ January 1

ig sealaum instagram

#RoseSirintip #Singer #Vocalist อดถ่ายรูปกะพี่โรสเลอ !!! #Musician #Actress #GMMMusic #GMMGrammy #Thai #Thailand https://www.facebook.com/rosesirintipofficial 23 ♡ 1 ✍ January 1

ig ajansi_werek instagram

ئەی دەکرێ ئێوە بڵێن خوشک و ژنی پێشمەرگە لەشفرۆشن دوایش بێنەوە ئەو خاکە ؟؟؟؟؟ 176 ♡ 13 ✍ January 1

ig julynwa instagram

Кушать хочется🍤🍯🧀🥗🍲🍜 лето не летнее у меня какое-то🤷🏽‍♀️ в такую погоду бы купаться хотеть🌊💦 224 ♡ 3 ✍ January 1

ig macstuff_us instagram

get more personal with this decal logo, Maclovers 63 ♡ 0 ✍ January 1

ig truequextruequeanzoa instagram

Se necesita con urgencia Cloruro de Potasio, si alguien tiene o cambio o sabe donde hay avisar pro favor @ibeajher 1 ♡ 0 ✍ January 1

ig bi_garden instagram

Ai đó hãy đặt hết khoai lắc dùm tuôi 😩 . Ngày nào tuôi cũng bóc lụm dô mồm hết 😩😩😩 , vừa tốn tiền vừa mặp 😩😩😩😩😩😩😩😩 23 ♡ 0 ✍ January 1

ig lust.pen instagram

Snap : Lust_Pen ➡@raezke • • • #شهوة_قلم اشترك في قناتنا عن طريق الرابط ❤🌸 ༄(#حب)༄(#احبك)༄(#حبيبي)༄(#حبيبتي)༄(#اشتقت)༄(#اشتياق)༄(#رومانسي)༄(#رومانسيه)༄(#عشق)༄(#احساس)༄(#شهوة_قلم)༄(#شتاء)༄(#اغار)༄(#مجنوني)༄(#مجنوني_انا)༄(#انت)༄(#همسات)༄(#تصميم)༄(#تصميمي)༄(#تصاميم_رومانسيه)༄(#فولو)༄(#اقتباس)༄(#خواطر)༄(#اقتباسات)༄(#صغيرتي)༄(#اهواك)༄(#أدب)༄(#محمد_آل_نور)༄ 5601 ♡ 18 ✍ January 1