GalaSYTD2My


ig  instagram

"IV SOAP ------- 💡IVSOAP NI UNTUK APA: ✅Melembap ✅Mencerahkan kulit ✅Anti jerawat, jeragat ✅ Juga bagus untuk merawat kelemumur . Antara bahan-bahan IVSOAP: 🌻Kayu manis 🌻Bawang 🌻Sengkuang Manfaat Bawang Merah Untuk Kecantikan ----------------------------------- Manfaat dari bawang merah memang sangat banyakkk, selain untuk kesihatan, bawang merah juga bermanfaat dalam hal kecantikan. . Berikut adalah Manfaat Bawang Merah Untuk Kecantikan secara alami dan bebas kesan sampingan: . 🌟Mencegah penuaan dini. Zat antioksidan dalam bawang merah mampu melawan efek buruk dari sinar UV pada kulit . 🌟Mencegah dan mengobati jerawat, karena bawang merah memiliki kandungan anti bakteri dan anti peradangan, bawang merah dapat membantu menghentikan jerawat dan membantu menghilangkan bekas jerawat . 🌟Mencerahkan wajah. Senyawa flavonoid yang terkandung dalam bawang merah memelihara kecantikan kulit dan vitamin C-nya mencerahkan warna kulit . 🌟Mengatasi flek hitam. Manfaat bawang merah untuk wajah selain untuk mencerahkan juga dapat mengobati flek hitam dan pigmentasi di kulit wajah. . NAK TAU LEBIH LANJUT PASAL IVSOAP? Whtsapps 📲 013-3379291 . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 10 ♡ 0 ✍ May 24

ig  instagram

Nak tak guna sabun yang mampu mengecutkan #Jerawat anda sambil memudarkan #Jeragat dimuka? Hanya dengan penggunaan 2-3 kali sehari, anda akan dapat rasakan kelainan dan kesan #IVSoap . . Untuk masalah jerawat apa yang saya buat: ▫ Cuci muka dengan Iv soap ▫ Lap muka kering dengan kain bersih ▫ Spray 2x Iv Mist dekat tapak tangan ▫ Kemuduan calit² dan sapu kat muka ▫ 3x sehari ▫ Kalau nak berbedak bermakeup, lepas sapu, biar dlm 5 minit baru make up . . **Elakkan dari memicit jerawat yang masak ranum . . Alhamdullilah cepat kecut & hilang parut jerawat. Kalau tak dipicit lagi cepat ilang parut. ➡Bukan itu sahaja, Bayi dan kanak-kanak pun boleh menggunakannya utk melegakan ruam lampin, ruam susu, chicken pox, hfmd dsbnya ➡Ingin dapatkan IVSoap pada harga yang lebih jimat? . . . Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 11 ♡ 0 ✍ May 24

ig  instagram

JERAWAT KECUT DALAM MASA 3 HARI PENGGUNAAN... Woowwwww! . . . Alhamdulillah, feedback positif selepas menggunakan IVsoap. . . Ada sesiapa nak cuba? Sabun tahan sehingga 2 bulan penggunaan. . . Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #minazbloomingraya2017 11 ♡ 0 ✍ May 24

ig  instagram

SUAMI JADI MANGSA EKSPERIMEN SI ISTERI 😁 . . . Alhamdulillah, isteri berpuas hati selepas menggunakan IVmist di kepala dan belakang badan suami. Ternyata mujarab! 😉 . . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga #gemagegarvaganza #tontonmacamvip 16 ♡ 1 ✍ May 22

ig  instagram

KESAN POSITIF SELEPAS MENGGUNAKAN IVMIST... . . Hidung dah tak gatal, dan kulit muka makin ok. Sapu setiap malam sebelum tidur, dan InshaAllah gatal2 muka akibat resdung akan beransur hilang. . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 10 ♡ 0 ✍ May 21

ig  instagram

IVMIST AROMATIC NANO OIL 🌿🌿🌿 Kelebihan Ivmist sudah diakui ramai.. 😊👍 . . ✔Resdung ✔Migrain ✔Sakit Kepala ✔Stress ✔Senggugut ✔Jerawat ✔Selesema ✔Sakit gigi ✔Sakit Mata ✔Sakit Pinggang ✔Gout ✔Kuku Cekam ✔Pelbagai guna . . Nak share pengalaman? Nak try sendiri? 😊 . . Whatsapp ke 0133379291 . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 15 ♡ 0 ✍ May 20

ig  instagram

Antara rangkaian produk IV Beauty: . . IVmist: Resdung,migrain,sakit kepala,pening,loya ibu mengandung,buasir,luka kecil, kulit sensitif,kurap,jerawat,perut kembung,sakit lutut,lenguh,gout, stress,selsema,batuk,gatal muka dan sakit luaran yang lain. . . IVkids: kembung perut,selsema,demam,batuk,luka kecil,gigitan serangga, dan boleh dijadikan sebagai minyak telon. . . IVsoap: memutihkan, memudarkan jeragat, menghilangkan jerawat, melembapkan kulit, menghilangkan kelemumur. . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 9 ♡ 0 ✍ May 20

ig  instagram

Antara rangkaian produk IV Beauty: . . IVmist: Resdung,migrain,sakit kepala,pening,loya ibu mengandung,buasir,luka kecil, kulit sensitif,kurap,jerawat,perut kembung,sakit lutut,lenguh,gout, stress,selsema,batuk,gatal muka dan sakit luaran yang lain. . . IVkids: kembung perut,selsema,demam,batuk,luka kecil,gigitan serangga, dan boleh dijadikan sebagai minyak telon. . . IVsoap: memutihkan, memudarkan jeragat, menghilangkan jerawat, melembapkan kulit, menghilangkan kelemumur. . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 8 ♡ 0 ✍ May 20

ig  instagram

‼BAGAIMANA TINDAKBALAS HERBA BERLAKU‼ . . Lendir resdung (sinus) yang dah lama dalam rongga tubuh kite sudah dijangkiti bakteria. Lendir yang sudah dijangkiti itulah membawa kepada kejadian resdung. Tindakbalas herba dalam #ivmist akan mengeluarkan dulu lendir yang tak berguna/kotor dalan badan kite. Selepas itu #ivmist akan baiki tisu2 yang rosak akibat resdung yang dah lama kite ‘cuba’ simpan. . . . ♥Ada berita baik untuk semua. . Terdapat juga cara mudah dan tidak menyakitkan yang dapat membantu mengurangkan masalah resdung dan merawat masalah jerawat iaitu dengan menggunakan Iv Mist Aromatic Oil. Kenapa anda perlu cuba Iv Mist ini?♥ . ✅ SELAMAT ✅ MUDAH ✅ BERKESAN . . Selamat mencuba 😉😉😉 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 17 ♡ 2 ✍ April 29

ig  instagram

Rezeki tak pernah salah alamat. Cepat atau lambat je...yang penting kita USAHA! 💪💪💪 . . Alhamdulillah, lantikan agent baru bawah team saya. Modal hanya RM190, dapat 10 botol IVmist. Harga runcit RM34.90. Jadi...boleh buat kira2 sendiri berapa untung ye 😘 . . Satu botol boleh guna utk semua. SEMUAAAAA!!! Best kan 😉 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 18 ♡ 0 ✍ April 21

ig  instagram

TESTIMONI IVKIDS ============== Customer repeat order lagi dlm masa seminggu 😍 #ivkids memang terbukti berkesan..dgn izin Allah.. . . Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 Whatsapp 📲 013-3379291 . . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 12 ♡ 0 ✍ April 15

ig  instagram

#ivkids untuk anak2. Tak panas dan berbau wangi. . IVKIDS =========== KANDUNGAN DLM IVKIDS 👑Estrak Jerangau, cekur, limau purut, habbatussauda, Minyak Kelapa Dara, Saffron dan Minyak Kayu Putih FUNGSI 💋Melegakan Kembung Perut, Selsema, batuk, demam, Ruam, Gatal-gatal, kurap, campak, sakit gigi, lenguh-lenguh KELEBIHAN ✅Lebih lembut ✅Lebih wangi ✅Kurang panas ✳ Sama fungsi dan sama kelebihan Sesuai untuk bayi dan kanak-kanak. Juga orang tua ataupun mereka yang mempunyai kulit yang sensitif Kenapa anda perlu beli #ivkids? 👌Untuk tidak mendatangkan lagi kerisauan yang selalunya panas berangin #ivmist utk kanak-kanak 👌Masalah yang sememangnya akan dijangkiti oleh kanak-kanak mampu dirawat oleh ivkids - inshaALLAH 👌 Baunya lebih mesra kanak-kanak.. selalunya kanak-kanak sangat suka 👌 jika Ivmist dapat membantu walaupun agak kurang selesa sebab panas.. apatah lagi ivkids yang lebih sejuk dan sesuai 👌 satu rumah satu ivmist + ivkids . Berminat?? Jom wassap 📲013-3379291 📲013-3379291 . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 14 ♡ 0 ✍ April 14

ig  instagram

PNEUMONIA - SHARING TERBAIK DARI STOKIS IVMIST Konsep SAYA GUNA SAYA JUAL memang diamalkan sebelum seseorang mulakan bisnes Ivmist ini. Ia terbukti berkesan pd diri dan pd bisnes. . "Alhamdulillah sejak saya amalkan ivkids sejak jd agen n stokis dlm tempoh sebulan ni...anak saya kembali sihat dan ceria selalu.. saya pun dh lama x bwk anak gi klinik sejak amal guna Ivmist & Ivkids " - puan Intan Stokis Ivmist Seremban 2. Pada ibubapa yg mempunyai anak Pneumonia, bole cuba amalkan Ivmist & Ivkids. . . Whatsapp 013-3379291 . . #stokisivmistklang #ejendiperlukanseluruhmalaysia #ivMistMagicOil #ivmistmujarab #ivmistmurah #bazaarmalaysia #ctdk #fashasandhabydhaja #bazarpaknilmurah #bazarpaknilprodukkecantikkan #aliffbysha #aliffsyukriterlajaklaris #dfkl2017 #ceritakita #tontonmacamvip #galasytd2my #galagalorebellaammara #imaanboutique #suamikupalingsweet #awakmakanape #tv3malaysia #mhi #melodi #nona #pamoga 19 ♡ 17 ✍ April 14

ig  instagram

>> HOT SELLING 11 ♡ 0 ✍ April 14

ig  instagram

>> HOT SELLING 16 ♡ 0 ✍ April 14


You May Also Like

ig luxiboo instagram

Thank you for breakfast this morning, bae. 😛 245 ♡ 12 ✍ January 1

ig naturally.stacked instagram

📢Flash Sale 📢 Monthly Promotion, Unlimited Posts Daily Send A DM For Details 28 ♡ 0 ✍ January 1

ig naturally.stacked instagram

📢Flash Sale 📢 7 Day Promotion, Unlimited Posts Daily Only $50 Send A DM For Details 15 ♡ 0 ✍ January 1

ig foradocloset instagram

Mochila Chanel Cocoon R$ 6.800,00 32 ♡ 0 ✍ January 1

ig naturally.stacked instagram

📢Flash Sale 📢 2 Days Of Unlimited Promotion Only $20 Send A DM For Details 33 ♡ 0 ✍ January 1

ig naturally.stacked instagram

📢Flash Sale 📢 7 Day Snapchat Promotion Only $30 Send A DM For Details 26 ♡ 0 ✍ January 1

ig 3qa1 instagram

ممممم 24 ♡ 4 ✍ January 1

ig djprattthecatt instagram

3 ♡ 0 ✍ January 1

ig madaancloth instagram

9 ♡ 0 ✍ January 1

ig madaancloth instagram

13 ♡ 0 ✍ January 1

ig madaancloth instagram

24 ♡ 0 ✍ January 1

ig madaancloth instagram

28 ♡ 0 ✍ January 1

ig selenagomezecu instagram

@selenagomez and @theweeknd on the cover of @bravomagazin 📷 #SelenaGomez y #TheWeeknd en la portada de la revista @bravomagazin #Selena #Selenator #Selenators #Fans 191 ♡ 3 ✍ January 1

ig madaancloth instagram

12 ♡ 3 ✍ January 1

ig madaancloth instagram

7 ♡ 0 ✍ January 1

ig the.spn instagram

Anyone wanna play a game?? 559 ♡ 2 ✍ January 1

ig lullus_cm instagram

Aguardem... Nova Coleção! ⠀⠀⠀⠀⠀ ______________________________________ • LULLUS FITNESS • ⠀⠀⠀⠀⠀ 📍Rua Pedro Sunica Neto, 523 – Parque 3 Meninos - Sorocaba ( dentro da loja Catarina) ⏰ Segunda a Sexta das 10h às 18h / Sábado das 09 às 12h 🚗 Entrega para Sorocaba / Votorantim 📦 Envio para todo Brasil 📲 WhatsApp (15) 99716-2376 / 99685-1008 7 ♡ 0 ✍ January 1

ig huzur_islamda_ instagram

Amin 💕🌹 5387 ♡ 215 ✍ January 1

ig danielkuriu instagram

Quando voltei com o braço quebrado do Ironman 70.3 Miami USA Tinha um compromisso fazer a Maratona de Curitiba. Não importa como Nem que seja de Braço quebrado. Sim corri a Maratona de curitiba com o Braço quebrado. 42,195km #euatleta #brasilrunners #correndopelomundo #maratonas #maratona #instarunners #superação #fisioterapia #core #japakamikaze #japragazeta 41 ♡ 1 ✍ January 1